Obiektywy do lustrzanek (Canon, Sigma, Carl Zeiss)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Promocja
Obiektyw Canon 50 mm f/1.8 EF STM
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.8 EF STM to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym tani obiektyw standardowy o dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy szukają następcy swojego podstawowego obiektywu typu zoom. Pomimo niewielkiej ceny pozwoli atrakcyjnie rozmyć tło skupiając uwagę widza na planie głównym przez co idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii.
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.4, który doskonale sprawdzi się w trakcie uprawiania fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy nocnego nieba. Dzięki zastosowaniu cichego silnika AF HSM można go z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje elementy SLD, FLD i asferyczne. Obudowa została wykonana z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu, co zapewnia wysoką odporność obiektywu.
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
50 mm f/1.4 EF USM to stałoogniskowy obiektyw o standardowej ogniskowej dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Dzięki ogniskowej zbliżonej kątem widzenia do ludzkiego oka pozwala zachować bardzo naturalną perspektywę. Doskonale sprawdzi się zarówno w studio jak i plenerze a duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Ultraszerokokątny obiektyw, oferujący pole widzenia 94° idealnie sprawdzi się w fotografii krajobrazu, architektury i reportażu. Przy wadze 405 g łatwo go utrzymać i przenosić. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy USM odpowiadający za ciche i szybkie działania autofokusa. Konstrukcja z nieruchomymi soczewkami przednimi pozwala stosować kołowe filtry polaryzacyjne.
Obiektyw stałoogniskowy wyposażony w stabilizację obrazu. Idealny do fotografii krajobrazowej, reportażowej i podróżniczej. Łącząc wysoką jasność ze stabilizacją obrazu, pozwala na robienie zdjęć jeszcze szerszej gamy scen i obiektów, zapewniając przy tym ostry obraz podczas fotografowania z ręki, nawet przy słabym oświetleniu. Soczewka asferyczna i powłoki Super Spectra dbają o wysoką jakość obrazu, nasycone kolory i bogaty kontrast.
Praktyczny teleobiektyw o łatwym do przenoszenia i fotografowania kształcie. Zapewnia ostry obraz na wszystkich przysłonach, nawet tych najbardziej otwartych. Przysłona F/1.8 ułatwia fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych i gwarantuje miękko rozmyte tło, tzw. efekt bokeh, wielce pożądany w fotografii portretowej. Posiada szybki i cichy silnik AF USM.
Promocja
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x jest konstrukcją specjalnego przeznaczenia. Pozwala na uzyskanie skali odwzorowania od 1:1 do nawet 5:1 przez co doskonale sprawdzi się wśród najbardziej wymagających użytkowników. Jest szczególnie polecany do precyzyjnych zastosowań stomatologicznych, dokumentacji mikro pęknięć czy prac laboratoryjnych. Obiektywu nie da się używać do zastosowań innych niż makrofotografia.
Pionier wśród obiektywów tilt&shift w fotografii cyfrowej. Układ optyczny Gaussa pozwala uzyskać ostry kontur przedmiotu na prawdziwie i naturalnie rozmytym tle. Polecany do fotografii produktowej, portretowej, fashion oraz makro dzięki dużej skali odwzorowania. Mechanizm pochylania i przesuwania wyposażony w blokadę umożliwia precyzyjną korekcję perspektywy i eksperymentowanie z głębią ostrości.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Sigma 105 mm f/2.8 DG OS EX HSM Macro to udoskonalona wersja uznanego makroobiektywu, która tym razem została wzbogacona o optyczną stabilizację obrazu OS o skuteczności 4 EV. Model ten wykorzystuje wewnętrzne ogniskowanie, co zdecydowanie ułatwia wykonywanie makro zdjęć i używanie filtrów optycznych. Obiektyw ten oferuje silnik AF HSM i zaawansowaną konstrukcję optyczną.
Nowa wersja doskonałego obiektywu macro o jasności 2.8. Wyposażona w szybki silnik HSM oraz system stabilizacji obrazu. Pozwala również na użycie konwertera Sigma 1.4 lub 2x.
Obiektyw typu rybie oko. Z aparatami z matrycą 35 mm pozwoli na uzyskanie kolistego obrazu o kącie 180 stopni. Minimalna odległość ostrzenia 13.5 cm pozwoli na zabawy z perspektywą.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.